48·hours   [48小时]

EXO fanfiction


"48 óra múlva, csak egy fiú maradhat életben ebben a házban."


[magyar fordítás]

0 comment(s)  2013. augusztus 28., szerda @ 7:05   [1. rész]

“Nem úgy éltem, hogy az élet jutalom, hanem úgy, hogy az élet büntetés.”
Szimplán a megjelenéséből ítélve, nem lennék képes megmondani, hogy ez az ember autista és erőszakos. Megértem, hogy azok az emberek, akik nem szívesen beszélnek, azt érzik, hogy az előttük álló személy nem értené meg, mit mond. És az ő jelenlegi állapotában, valójában normális volt.

“Jó napot,” becsuktam a megfigyelő szoba ajtaját, és közelebb mentem az asztalhoz, “Frank vagyok.” ránéztem, meghajoltam, majd leültem, “Kér egy csésze kávét?”
Nem reagálva a középszerű kihallgatási módszereimre, úgy tűnt, nincs szándéka választ adni.

“Személy szerint úgy gondolom, az irodai kávé nem valami színvonalas, így hoztam teát is...” mondtam, “Vissza lett vásárolva az anyaországtól, van kedve kipróbálni?” miközben beszéltem, intettem Mike-nak, hogy hozza be a teát.

“Úgy vettem észre, már rég nem ivott, pedig az embereknek hidratálniuk kell magukat,” mondtam, miközben egyenesen a szemébe néztem, “ha életben akarnak maradni.”
Továbbra is megtartotta az ő mozdulatlan testtartását, de a vékony szempillái időnként megrebbentek.
“Nem vagyok zsaru, se egy barát, aki beszélgetni jött és nem is egy dada, aki azért van itt, hogy felvidítsa,” mondtam mosolyogva, “Orvos vagyok, valaki, akire a legnagyobb szüksége van most.”

A földet bámulta a lelkének hiányát tükröző szemeivel.

“Nagyon sok mindenen ment keresztül ezen a héten. Azonban, lennie kell egy napnak,” hajoltam lehajtott fejéhez, arca felét lógó haja fedte, “egy nap, újra át kell élnie és szembenéznie az egésszel. Szeretné tudni az okát?” kérdeztem.

Nem válaszolt.

“Mert ön nem őrült, a mentális ereje stabil, és nincs amnéziája.” mondtam, “a viselkedése és az érzelmei most is ugyan olyanok, mint bármilyen hétköznapi embernek, különösen olyanoknak, akik átélték ugyanazt, amit ön.”
“Lehet, hogy nem ismeri be, de a tűréshatára a nyomással szemben sokkal erősebb önnek, mint egy korabeli átlagembernek,” mondtam, “Annak ellenére, hogy már szándékában állt öngyilkosságot elkövetni, túl sokáig habozott.”

Kris lejjebb hajtotta a fejét, és a földet nézte.

“Legalább 5 óra állt a rendelkezésére, de nem nyelt le egy doboz penicillint sem.” ránéztem, “Úgy is dönthetett volna, hogy leugrik valahonnan, vagy elvágja a torkát egy darab üveggel, még alaposan fel is készült a halálra a fürdőszobában, de nem követett el öngyilkosságot.”

Ujjai megremegtek kissé.

“Az élet utáni vágya sokkal erősebb, mint bárki másnak, erősebb a társainál is, akik most halottak, ez az oka annak, hogy ön még mindig életben van.” közelebb hajoltam az arcához, “és Isten megengedte, hogy tovább éljen, talán ez nem jutalom számára, de a szenvedés, amit kap, a büntetése.”

Felnézett és a barna szemében valami olyat láttam, amit nem tudtam egyértelműen meghatározni.

“Egész hátralevő életében ilyen csendben tud maradni, csináltasson egy pszichiátriai értékelést, aztán keressen egy jó ügyvédet, és éljen békében, önelégült gyávaként. De az nem ön lenne.” mondtam, “Ha ez így van, akkor az élete véget ért akkor és ott, abban az épületben.”
Ezt néhány másodperc szünet követte, szememet rajta tartottam.
Rekedt hangon kiejtette napok óta első szavait, “Túlbecsül engem.”
Éreztem, ahogy kívül a közönség előrehajol, azok, akiknek nem kellett fordítás. A mögöttem levő tükör mögött egy tucat ember volt, aki megfigyelt minket.
Mosolyogva néztem Krisre, “Miért mondja ezt?” kérdeztem.
“Azt gondolja, hogy olyan okos?” nézett rám önelégült mosollyal.
“Természetesen nem.”, mondtam.
“Nem,” mosolyogva megrázta fejét, “Biztosan azt gondolja, hogy mindent tud, és minden megfelelő ellenőrzés alatt van.”

Teljes csendben néztem rá.

“Tudja, azok a rendőrök ott nem az ügy miatt vagy miattam hívták önt ide, én egyszerűen csak egy hamisítvány vagyok, csak egy szerep.” Kris rám nézett a szeme sarkából, “A fő indítékunk az volt, hogy rávegyük önt az előrelépésre. Azt gondolja, hogy azért vagyok néma, mert fájdalmaim vannak, de valójában csak színészkedek.”

Ránéztem Krisre és azon kezdtem gondolkozni, hogy a pszichiátriai értékelés szükséges-e egyáltalán neki.

“Mit érez?” mondta.
Egy pillanat csend után válaszoltam, “Nem hiszek önnek.”

“Mi lenne, ha kisétálna ebből a szobából, és nem látna senkit?” kérdezte.
Elgondolkoztam egy pillanatra, “Azt gondolnám, hogy vészhelyzet volt, így mindenki elrohant a tudtunk nélkül.”
“Mi lenne, ha nem sikerülne felvenni a kapcsolatot senkivel telefonon, és az ajtó is zárva lenne?” rám nézett.

Rámeredtem és habár az atmoszféra eléggé kellemetlen volt, próbáltam megtartani a professzionalizmusomat és könnyed hozzáállásomat.

“Én ….” megforgattam a csészét a kezemben, “Megvédeném magam ….... és óvakodnék öntől.”
Szemei hirtelen halványabbak lettek, “Téved.”
“Biztosan nem támadnám meg önt, mielőtt nem tisztázunk mindent.” mondtam. “De nem is bíznék önben.”

Lehajtotta a fejét, “Téved …..... Tévedtem …... Mindannyian tévedtünk.”

Megvizsgáltam az arckifejezését, és megkíséreltem megkérdezni, “Úgy érti, a csapattagjai?”
Keserűen elmosolyodott és lejjebb hajtotta fejét, “Nagyon jó illata van a teájának.”
Beleegyeztem a téma váltásába, “Ó, kóstolta már?”

“Bi Luo Chun, egy régi barátom, akinek sok volt belőle, gyakran ittunk.” és ahogyan kimondta, fokozatosan a régi barátjává kezdtem válni. “Egy régi kínai barát Koreából?” kérdeztem.
“Így van,” mondta, “Nem tudtunk szabadon inni, csak a tavaszi fesztiválokon, mikor a teát gyakran felváltotta a bor.” emlékezett vissza.
“A barátja még mindig Koreában van?” kérdeztem.
Megfagyott egy pillanatra, majd megrázta a fejét, “Nem tudom, de gondolom nem akar visszamenni Koreába, azt mondta, hogy haza akar menni, hehe.” miközben beszélt, finoman megöntözte teával a padlót.

Némán figyeltem.

“Hogy őszinte legyek, nincs sok barátom.” fordult szembe velem. “Mindig arról beszélt, hogy hazamegy, irigy voltam, mivel én nem is tudom, hol van számomra az otthon.”
“Azt hiszem, igaza van,” mosolygott rám, “Nem úgy éltem, hogy az élet jutalom, hanem úgy, hogy az élet büntetés.”
© LAYOUT BY OHFUDGE! WITH POINTER CODES FROM AMI. 01 02