48·hours   [48小时]

EXO fanfiction


"48 óra múlva, csak egy fiú maradhat életben ebben a házban."


[magyar fordítás]

3 comment(s)  2013. augusztus 31., szombat @ 12:59   [2. rész]

“Kedves fiúk, játsszunk egy játékot.”
Kris nézőpontja
LA időjárása váratlanul hidegebb lett, de ettől eltekintve, semmi sem változott. Miután leszálltunk a gépről, a poggyászfelvevő részleghez mentünk. Chanyeol, Baekhyun és Jongin mentek elöl, onnan csak Baekhyun fecsegését és Chanyeol eltúlzott nevetéseit lehetett hallani. Vezető Junmyeon, D.O., Jongdae és Minseok középen csoszogtak, Luhan és Sehun együtt voltak, mint mindig, bár szinte mindenki számára láthatatlanok voltak. Tao mellettem sétált, közben fusztrációját fejezte nekem ki a kiszivárgott predebüt képeivel kapcsolatban, amit még tegnap este kezdett el, és Yixing, mint mindig, hátul sétált, fejhallgatóval a fején, figyelmesen vizsgálta környezetét. 
Szándékosan lelassítottam, és magamhoz húztam, “Abba kéne hagynod a zenehallgatást, különben nem fogod meghallani, ha szólunk neked,” mondtam. Zavaróan rám nézett, majd megértő arckifejezést vett fel, “Ó, nem baj.” Nem állt szándékában levenni a fejhallgatóját. Visszafordultam tehetetlenül Tao-hoz, és hallgattam tovább a szüntelen nyafogásait, magamban tartva azt, hogy nem igazán vagyok jó hangulatban álmatlanságom miatt, és, hogy Zhang Yixing szemrehányást kapott a menedzsertől, mert utalt arra, hogy tehetnénk egy kisebb kirándulást hazafele, de ez azt is jelentette, hogy a terveim a hazautazásra szintén szertefoszlottak.
“Mi az? Zaklatott az arckifejezésed, olyan, mintha meghaltak volna a szüleid..? A kiejtésem megint nem pontos?” miközben vártunk a csomagokra, Luhan ilyen szavakkal dobálózott, mint mindig, egy személy, akinek nincs semmiféle vágya afelé, hogy szórakoztató is legyen.
Zhang Yixing levette a fejhallgatóját és motyogott egy sort: “Csendben gyászolja az életed.”
“Az életem mindig is örömteli volt, különösen míg nem találkoztam veled.” mondta Luhan, miközben környezetét figyelte, “Ha képes lennék sikeresen elérni a furgonig anélkül, hogy kificamítanám valamimet, az életem teljesen tökéletes lenne. Valamint nem borotválkoztál meg alaposan.” mondta komoran Zhang Yixing-nek.
“Nem borotváltad le a lábaid este, egész éjjel éreztem a férfias légkör erős jelenlétét a repülőgépen.” Zhang Yixing megigazította a gallérját.
“Mi van, zaklatott vagy?” Luhan nevetett és mondta, “Ha képes vagy rá, beszélj az érzéseidről ezzel kapcsolatban az interjún holnap.”
“Nyelvi akadályok,” Zhang Yixing megrázta a fejét, “Akkor minden rendben lenne, ha Hunan-ban mondanád ezt, de Los Angeles határozottan nem az én területem, hagyom, hogy a vezető használja a tökéletes angolját és kifejezze zaklatottságomat.”
“Be tudnátok fejezni ezt az undorító viselkedést ….?” mondta Tao oldalról, megvető nézéssel, “úgy viselkedsz, mintha egyedülálló lennél, Sehun nem elég neked?”
“Tessék?” Oh Sehun is becsatlakozott.
“Semmi,” Luhan rámosolygott, “Arról beszélgettünk, hogy vajon megengedik-e, hogy ez évben hazamenjünk.”
“Nyaralás? Mikor? Ha ez olyan, mint a legutóbbi, akkor muszáj követnelek.” mondta Sehun gondolkodás nélkül.
“Talán …....” Luhan ránézett Tao-ra, aki diszkréten kuncogott, “a valószínűsége annak, hogy nem történik meg 8 a 10-ből, Yixing bátyád már tett említést erről a managernek …... Viszont, ez az óra, amit vettél, nem is olyan rossz.”
“Vámmentes boltban vettem.” Oh Sehun megpiszkálta a szemöldökét.
“Hé? Miért nem láttalak megvenni, mikor vetted, miért nem kértél meg, hogy menjek veled és én is vegyek egyet ….” kezdett Luhan nyafogni Sehun-nak megint, Huang Zitao pedig rám nézett lebiggyesztett ajakkal.
“Sok rajongó van itt?” nézett körbe Zhang Yixing.
“Nem hiszem.” mondtam, miközben én is körbenéztem, majd kiszúrtam egy tükröt, amiben elkezdtem igazgatni a hajamat és a galléromat.
“Jó, jó, te vagy a legjóképűbb az egész világon.” nézett rám Zhang Yixing szemeit forgatva.
“Köszönöm.” folytattam, “Ez az első, hogy ilyen kedves szavakat hallok tőled.” Váratlanul, a sértésem visszafele sült el, “Nekem is ez az első, hogy ilyen idiótát látok.”
“Nem fejlődött sokat az IQ-d, pedig már egy ideje kiléptél a gyerekkorból.” mondta Luhan, közben magához vette csomagjait.
“Mikor kiléptek, keressetek egy sárga furgont, ne vesszetek el.”
Mondtam az elöl és hátul állóknak is, majd vetettem még egy utolsó pillantást a tükör felé, határozottan meg voltam elégedve azzal, amit láttam. Zhang Yixing körbenézett újra, majd feltette a fejhallgatóját.
Pár perccel később már a repülőtér halljában voltunk. A rajongók száma a vártnál több volt, és minden, amit tenni tudtunk, az volt, hogy az előttünk levő személyt kövessük, lehajtott fejjel.
“Miért tűnt el megint Zhang Yixing?” kérdeztem Luhan-tól miután végigpásztáztam a mögöttem levő tömeget.
“Nem téged követett?” mondta Luhan.
“Ki mondta, hogy követ.” folytattam a keresést, végül megtaláltam Zhang Yixing-et az egyik sarokban, teljesen másik irányba ment.
“Zhang Yixing!” kiabáltam, nyilván rajta volt a fejhallgatója, így nem hallott engem.
Chanyeol, aki mögöttem állt, látta mozdulatomat, meglendítette ő is a karját és Zhang Yixing felé kiabált, “Yixing~~ erre, ne arra~~~”
Figyeltem a makacs Zhang Yixing fejét, ahogy a saját irányába ment, felsóhajtottam, majd felé vettem az irányt. “Még mindig futsz?!” megfogtam a vállát, fejhallgatóját levettem, “Meghalnál, ha csak egy kis ideig nem hallgatnál zenét?”
Zhang Yixing értetlenül rám nézett, és abba az irányba mutatott, amerre menni akart, “Nem a mi sárga furgonunk …...”
Megfordultam, és láttam Minseokot a furgon előtt állni, miközben integetett és mondta, “Gyertek.” közben el kezdtem húzni Yixinget az eredeti irányba.
Sosem tudtam meg, hogy a befejezetlen mondat az volt, hogy “Nem a mi sárga furgonunk van ott?”

5 perccel később, mind a 12 tag már a furgonban volt, az anyósülésben egy ázsiai ült, aki azt állította, hogy ő az egyik portás, a vezető pedig helyinek nézett ki.
“Minden más személyzeti tag egy másik furgonnal ment egyenesen a szálláshoz.” folyékonyan beszélt koreaiul, “Hamarosan újra találkozni fogtok velük.”
“Megkérdezhetem,” Kim Junmyeon mondta a másiknak, “hogy hol leszünk és meddig fog tartani ez az út?”
Elöl elkezdtek vigyorogni, “A szálláshelyetek nagyon jó lesz, hamarosan meg is látjátok.”
“A francba! Nem tudom használni a telefonomat az Egyesült Államokban? Kifejezetten erről érdeklődtem mielőtt ide jöttünk, de azt mondták, tudom majd.” Kyungsoo összevonta szemöldökét, és babrált a telefonjával.
“Enyém sem ad semmilyen jelet.” mondta Chanyeol, “Rendben, talán egy kicsit később ….... Nézzétek! A koncert promóciós plakátunk!” figyelme hamarosan az ablakon kívül levő világító táblára terelődött. 
“Így van”, “Úgy tűnik, elég népszerűek vagyunk itt”, “Nagyon sok rajongó jött üdvözölni minket” ….. Mindenki összegyűlt az ablaknál és megvitatták egymással gondolataikat.
Észrevettem, hogy Oh Sehun rózsaszín órája most Luhan csuklóján volt, valamint, hogy Luhan gyűrűjét is elkezdték vitatni, amely biztosan azt szolgálta, hogy kapcsolatuk látható legyen mindenki számára. Jongin abban a pillanatban lépett be az álmok birodalmába, amint beszálltunk a furgonba, Tao a bemutatkozását gyakorolta angolul, Chanyeol pedig nekidöntötte fejét a vállamnak, és úgy pihent.
Zhang Yixing, aki valószínűleg újra a saját kis világában volt, odafordult hozzám, és amit mondott, rémülettel töltött el.
“Biztos vagy benne, hogy a megfelelő furgonban vagyunk?” kérdezte.
“Ha nem?” ránéztem furcsán, és ahogy az elszundított emberek száma nőtt, én is egyre álmosabbnak éreztem magam.
Úgy nézett ki, hogy átváltott lassú üzemmódba, ránézett a telefonjára, majd vissza rám,  “Mi van veled, kelj fel, hozzád beszélek …....”
“Mi az?” Homályos emlékeim voltak, csak arra emlékeztem, hogy gyönyörű napfényes délután volt.
“Azon a napon …..... a személy, akitől szemrehányást kaptam …..... aki felvette a telefont ….....” hangja szaggatott volt emlékeimben, “.... egy nő volt …....”
Mielőtt az álmosság úrrá lett volna rajtam, még mindig emlékszek a zavarodott emberre, egyik kezével a fejét ütögette, hogy el ne aludjon, a másikkal a többieket rázogatta, hogy keljenek fel. Utána …... Tényleg nem emlékszek már.
Mikor felkeltem, Jongin volt csak ébren. Mindannyian a szőnyegen feküdtünk egy nappaliban, és észrevettem, hogy egy kényelmetlen tárgy van a nyakam körül.
“Ne játssz vele, próbáltam, nem lehet levenni.” mondta Jongin a kanapén ülve.
“Mióta vagy ébren?” kérdeztem.
“5 perce.”
Rápillantottam az órára, mely azt jelezte, hogy 10 óra van, tehát több, mint 4 órát aludtunk.
“Miért nem ébresztettél fel minket?” elkezdtem rázogatni Luhant, hogy keljen fel.
“Hasztalan.” mondta érzelemmentesen, “Várjunk addig, míg felkelnek.”
Mindenki felkelt. Tao végigsimított haján és elbotladozott a WC felé, Chanyeol hisztérikusan közvetítette a tényt, hogy a telefonja és a táskája eltűnt, Baekhyun felkiáltott a kertvárosi villa fényűzésétől, kicsivel később pedig arról kezdett nyafogni, hogy szomjas, Sehun vinnyogva kérdezett valamit Luhan-tól, közben homlokát ráncolva halántékát kezdte szorítani, és megrázta a fejét. Yixing kétségbeesetten meg akart szabadulni a réz nyakörvtől, odamentem hozzá és lefogtam a kezeit, mondva ezzel, hogy hagyja abba. 
Furcsa nappali volt barátságtalan színválasztással, egy hatalmas tükör volt a falon az ajtók mellett, egy táncgép a sarokban és egy széf közvetlenül a lépcsők mellett, amin egy Rubik kocka lógott.
“Mi folyik itt?” kérdezte Junmyeon, miközben odalépett hozzám és Jongin, fejét rázva, sóhajtott, majd kócos haját kezdte igazgatni. 
Jongin a kanapén ülve az ajtókat nézte.
“Az egy jelszó védett ajtó.” mondta. 
“Mi? Elraboltak minket?” mondta Baekhyun teljes pánikban, körbenézett, a telefonja után kezdett keresni, de végül nem találta meg.
“Már attól a pillanattól kezdve, hogy beszálltunk abba a furgonba, minden olyan gyanús volt,” Luhan mondta, “de persze már késő ezt mondani.”
“Mégis hogy lehetséges ez, épp, hogy csak megérkeztünk Amerikába …” mondta Chanyeol elkeseredett szemekkel.
“Talán az őrült rajongók,” mondta Baekhyun bizakodóan, “talán csak egy vicc.”
Mindenki csendben maradt, nyilvánvalóan senki sem hitt az elméletének.
“Az jobb lenne.” mondta Junmyeon, arcát kezébe temette.
Hirtelen Tao a mögöttünk levő falra mutatott és felkiáltott, “Nézzétek, mi az.”
A tükör mellett a falon egy szépen bekeretezett angol szöveg volt. A szavak aranyosak voltak, de nem a tartalmuk.

“Kedves fiúk, üdvözlünk titeket a fehér paradicsomban, ez a legvarázslatosabb ház LA-ben.
Játsszunk egy játékot.
Jó, ha tudjátok a következő dolgokat:
Ne próbáljatok meg kijutni a házból, meghaladja a képességeiteket.
Van egy kis mágikus nyakörv a nyakatokon és van benne elrejtve egy kis kés. Meg fog büntetni kissé, ha megszegitek a szabályokat.
Két csapatba kell felosztanotok magatokat.
A két fiú, aki a legközelebb áll az ajtóhoz, lesz a csapatkapitány. A csapatkapitányok fogják kiválasztani az első csapattagjukat. Akit választanak, ő fogja a következő tagot választani. Akit választanak, ő választja a következő tagot. Ez addig megy, míg senki sem marad.
A játék nagyon egyszerű, csak két szabálya van:
1. 48 óra múlva, csak egy fiú maradhat életben ebben a házban.
2. Az utolsó kettő fiúnak egy csapatban kell lennie.
Sok szerencsét kedveseim. A legjobbakat kívánjuk nektek erre a hétvégére.
A házvezetőitek.”

“Mi van oda írva, vezető?” Tao rám nézett.
Még nem tértek vissza az érzékeim, de az ajtó feletti számláló visszafele kezdett számolni.
47 ó 59 p 59 mp

© LAYOUT BY OHFUDGE! WITH POINTER CODES FROM AMI. 01 02