48·hours   [48小时]

EXO fanfiction


"48 óra múlva, csak egy fiú maradhat életben ebben a házban."


[magyar fordítás]

1 comment(s)  2013. november 15., péntek @ 12:29   [3. rész]

“Ez egy visszaszámláló volt, hiszen a számok folyamatosan csökkentek.”
Ez egy visszaszámláló volt, hiszen a számok folyamatosan csökkentek. Nézve, ahogy az idő másodpercről másodpercre csak telik és telik, a házban fülsiketítő csend lett úrrá.

“Azt mondják... nincs kiút innen és emellett, egy kés lapul ebben a nyakörvben.” mondta Chanyeol, miközben az arca megborzongott.
“2 nap múlva, csupán egyetlen túlélő lesz.” Szemeimmel rettenetes arckifejezéseiket fürkésztem.
“Továbbá 2 csapatra fogunk szakadni, és az utolsó két túlélőnek azonos csoportban kell lennie.” mondta Luhan, “Ha valaki megszegi a szabályokat”, nyakára mutatott, “a kés is saját szerepét fogja játszani, fel fog tűnni ebből a nyakörvből.”

Mindenki változatlanul csendben volt, az egyetlen hang a visszaszámlálóból jött, szüntelenül ketyegett, csökkent.

“Csapatfelosztási módszer...” suttogta Jongdae, “az ajtóhoz legközelebb álló két ember lesz a csapatkapitány, ők fogják elkezdeni kiválasztani az embereket, a kiválasztottak a következőket fogják kiválasztani, és így tovább, míg mindenki a helyére kerül..”

Mindenki megfordult, és minden szempár az ajtóhoz legközelebb álló két emberre szegeződött, Minseok-ra és Zhang Yixing-re.

“Őrültség, ki hinné el ezt a baromságot, ez biztosan a rajongók tréfája!” mondta Minseok miközben fejét rázta és egy széket dobott neki az ablaknak.
Ebben a házban levő ablakok meg vannak áldva azzal a képességgel, hogy ellenálljanak bármiféle csapásnak, mégis Minseok, aki az ablak mellett állt, a földre zuhant. Chanyeol miközben úton volt felé, megbotlott, majd felsikítva oldalára borult, Xiumin nyakából a vér bőségesen folyni kezdett, vértócsát formálva Chanyeol lába körül.

Lehuppantam a kanapéra, mindenki elvesztette a nemtörődömségi látszatát és kitört a káosz. Baekhyun sikoltozva felfutott a 2. emeletre, Jongin a teáskészletet a földre hajította, miközben Luhan és Yixing elsápadva nézték ahogyan az események a szemük előtt bontakoznak ki, Sehun többször is öklendezett és a hasát fogta.

Jongdae volt a leghisztérikusabb, nemcsak hogy Xiumin-hoz futott, hogy átölelje, de még át is esett rajta. Pánikszerű sikolyok és dobogó futó hangok, beleértve az enyémeimet is, visszhangoztak a szobában, a nyakörvből feltűnő kés és a bonyolult mélyvörös vágás mindenki emlékezetébe belevésődött.

“Mi ez! Mit akarsz pontosan!” Jongdae ordítani kezdett és odarohant a bejárati ajtóhoz, ahol öklével a jelszavas zárat kezdte ütni. Kyungsoo és Junmyeon odafutott hozzá, miközben Jongdae folytatta az üvöltözését és a különböző számkombinációk próbálgatását ....

“Még két próbálkozási lehetősége van” jelentette be a zár monoton hangon, Jongdae kétségbeesetten újra próbálkozott.
“Még egy próbálkozási lehetősége van” mondta a hang.
“Fejezd be a próbálkozást!” figyelmeztette Jongin mögüle.
“Szerencsétlen vagy, viszlát.” Mindenkinek földbe gyökerezett a lába. Jongdae kiáltásai egy visítással abbamaradtak. A földre esett és abban a pillanatban egy vértócsa formálódott teste körül.

A ház egy pillanatra elhallgatott, csak a folyamatosan ömlő vér halk zaját lehetett hallani.

“Jongdae?” suttogta Chanyeol miközben előrelépett, megvizsgálta a zárat majd a bukott jelöltet, képtelen volt hinni a szemeinek.
“Miért halna meg egy ember azért, mert meg próbálta feltörni a jelszót?” Chanyeol intenzíven sápadt arca egyszer csak fellobbant, “MIÉRT?!!” kiáltása hallható volt a szoba mind a 4 sarkában.
“Nem,” motyogta, “ki kell jutnom innen ….” És miközben ezeket mondta, körbefutott az egész helyiségen, bement a konyhába, felmászott a tűzhelyre és a tetőtéri ablakot kezdte ütni. Hirtelen csend lett. Lejött nehéz légzéssel, kezébe vett egy serpenyőt, majd újra felmászott azzal a szándékkal, hogy betöri a tetőtéri ablakot, de egy másodperccel előtte, odarohantam hozzá, és lesegítettem őt onnan.

“Engedj el!!” minden erejével küzdött és kiabált, “Nem akarok itt meghalni! Honnan tudtad, hogy nem lehet áttörni!”
Arrébb tántorogtam pár lépést, mielőtt odamentem hozzá és adtam neki egy pofont, amitől elhallgatott.
“Meg akarsz halni?” ránéztem. “Nem sürgős.” közelebb léptem hozzá, a serpenyőt kikaptam kezéből és visszamentem a nappaliba, lehajtott fejjel.

Már majdnem elfelejtettem, mennyi idő telt el azóta, hogy mindenki elhallgatott, olyan volt, mintha az örökkévalóságig tartott volna.
Mivel a visszaszámláló fél órát csökkent, Junmyeon úgy döntött, ő lesz az, ki megtöri a csendet.

“Keressünk egy sötét és homályos helyet, és vigyük oda őket.” nézett rá a véres holttestekre. Mindenki felállt, és elkezdték céltalan keresésüket. Csoszogó lábaik háttérbe szorították a beszéd hatalmát.

“Itt van az alagsor.” Sehun kinyitotta az ajtókat, majd megfordult, hogy beszéljen hozzánk.
Az alagsor 2 szintnyi mély volt, nem volt világítása, hideg volt és a végében volt egy zárt ajtó, mely miatt egy garázsra emlékeztetett a helyiség. Junmyeon és Kyungsoo lehozták Jongdae-t, Luhan és én pedig Minseok-ot vittük. Régi bútorokat tartottak ott szigorú rendben. Habár félúton belerúgtam valamiféle fém polcba, amit elmozdítottam ezzel a helyéről, de legkevésbé sem zavart ez engem.
“Hova tegyük őket?” kérdezte Kyungsoo.
“Olyan mélyre, amennyire csak lehet.” mondta Junmyeon.

Mikor felértem, láttam, hogy Yixing és Jongin a földön térdelve törlik fel a vérnyomokat. Mindenki visszaült a helyére, a visszaszámláló kijelzője 46 óra 32 percet mutatott.

“Hogyan?” mondta Jongin, miközben megtörölte a kezét, mintha mindenkitől és saját magától is kérdezte volna.
Látva, hogy a falon feltüntetett játékszabályok nem változtak, “Talán,” ez volt az első alkalom, mikor dadogtam beszéd közben, “Fe-fel kéne osztani a csapatokat.”

Mindenki rám nézett, majd Junmyeon felé fordultak. Ezzel a célzással mindenki tisztában volt.

Figyeltem őt, a reakciója olyan volt, mintha azt akarná kérdezni, hogyan kéne ezt végig csinálni.
Nem tudom, talán úgy kéne csinálni, hogy...? Tekintetünk összetalálkozott.
Az alkalmazkodás az egyetlen szabály a túlélésre? Küldtem felé egy újabb pillantást.
Valószínűleg azért nem tudjuk, mert nem erre tanítottak minket kiskorunk óta? Lassan a földet kezdte vizslatni.
Néhány perc múlva, nagy nehezen felemelte fejét, szeme az ajtóhoz legközelebb álló két emberre tévedt, Yixing-re és Chanyeol-ra.

“Váljunk szét.” jelentette be.
A két személy felállt, és a nappali közepe felé vették az irányt, ahol két szőnyeg volt, egy zöld és egy kék.
Yixing, aki a kék szőnyegen állt, felemelte a fejét és megkérdezte Chanyeol-tól, “Ki választ elsőnek?”
“Használjuk a régi módszereinket.” mondta Chanyeol elmosolyodva.
Mind a ketten elszámoltak háromig, és kinyújtották a kezüket, bár Yixing sosem volt szerencsés ebben a játékban.

Chanyeol ránézett az eredeti K csapatra, majd habozott 10 másodpercig.
“Jongin.” mondta végül. Jongin felállt a kanapéról és odasétált mellé, úgy tűnt, kezet fogtak.
“Kris.” kiáltott Yixing amint Jongin odaért. Olyan volt, mint vártam. Láttam abban a pillanatban, hogy Luhan látása rögtön elhomályosodott.

Yixing mellett álltam, Jongin kettőnkre nézett üres tekintettel, majd mondta a következő nevet, mely meglepett mindkettőnket, “Luhan.” éreztem, amint Yixing megragadta a kezemet, mellyel fájdalmát fejezte ki. A levegő sűrűnek tűnt, Luhan egy ideig homlokát ráncolta, mielőtt végül felállt és egy pillanatnyi csend után lassan helyére lépdelt. Ránéztem Jongin-ra, tekintetemmel szinte üvöltöttem, “Miért?”

Nem válaszolt pillantásomra, de helyette mondta, “Mert győzelmet akartok, de Luhan nélkül, nem fogtok nyerni.” felemelte az állát, “Valamint, nem akarom félreérteni azokat  a dolgokat, amiket kínaiul mondotok.”

Alábecsültem nyugodtságát és egyértelműségét, megráztam a fejem és rámosolyogva kiáltottam, “Oh Sehun, gyere ide!”
© LAYOUT BY OHFUDGE! WITH POINTER CODES FROM AMI. 01 02